Wednesday, July 8, 2009

Paine

Liiga palju informatsiooni on seal
koikjal
kondisin ja vaatasin vaid teed
jalge ette maha
lihtsalt asfalti - motte vabadust
aju ei suuda seda toodelda mis seal koik on ette soodetud
kuumeneb yle
Raske on hakkama saada uues kohas
Nagin unes, et vihas murdsin oma mobla pooleks
ei joudnud edasi kondida ja mul oli nii palju tavaari kaasas
niisama saadud, igaks juhuks, et akki laheb vaja
pyydsin ema katte saada, et ta mulle jargi tuleks
aga ei suutnud ema numbrit yles leida
ja vihas murdsin telefoni pooleks
Siis arkasin ylesse
Olin hullult palju higistanud
T-sark oli higist marg
Ei taha informatsiooni
ei taha ka igaks juhuks
Ma ei suuda nimesid meelde jatta -
andestage mulle!
iga kaheksakymne minuti jarel kustutab mu malu koik
ja ma ei maleta midagi
ei taha ka igaks juhuks

1 comment:

Vidualoogia Seltsi professor said...

väga piibelik
ilus
nagu uni Su kõne