Saturday, April 11, 2009

Salaja piiluja

Hei, mingi tükk on minus
Tead ma olen palju Sinu peale mõelnud – täna ja eilegi ja ma tunnen nii palju
Tead tegelikult sel mehel on õigus - ma olen disaster
Keegi pole mind argipäeval näinudki
8.-5. töö ja siis eraelu - õhtuti ilmun öösse
Tead seda on mulle öeldud - päevavalguses mind ei näegi
Tead ma ehmatasin sest praegu on väga turvaline...
Käega katsudes Sind pole
Argipäeval inimesed mind ei näe
Öös ei pea hinge armastama...
Päevavalguses peab ka hinge armastama
Tahaks teid kõiki suudelda
Need read on kõik Sulle
Ja ma igakord mõtlen kas ma kirjutan Armastusega või kuidas
Kuidas ma sellest situatsioonist välja rabelen
Vahest mind ehmatab kui pinnapealne ma olen
Kui kergesti suudan uut vastu võtta ja vanast loobuda
Kohutavalt hea omadus või mis
Ma polegi täiuslik
Ma olen täiuslik jumalik kehastus
Tead mõnikord on mul tunne
Sa tunned mind paremini kui ma ise end tunnen
Sa näed mu sisemust paremini sügavamale
Sa näed Mind ise

No comments: