Saturday, April 11, 2009

Passioon ja Emotsioon

Mälestused on mälestused tulevad
Mälestused lähevad
Tormi ei järgnenud
See ootab oma järge veeklaasis
Kurbuseks pole mingit põhjust
Võites iseennast
Kui lainetus on ülepea
Armastus see ei ole küsimus
Küsimus see olen mina
Mina
Sa oled üks osa mälestusest
Kohutavalt tugev mälestus
Kasi välja Kasi välja Kasi välja!!!
Need on sinu sõnad!!!
Mina jäin

Ma olen valmis armastuseks
Rahulikuks päikesepaisteliseks sillerduseks

Sina tormad

Sa ei tea kui raske on sind armastada!
Soovin kõik see aeg et Universum ise lahendaks me loo
Et ma saaksin saatuse poolt vabaks
Justnimelt saatuse poolt sest ma armastan sind
Sa ei vääri valu vaid armastust
Isegi su pisarad on tugevad
Oksenda ja nuta – eluga on kiire

Ma ei saa endale näkku sülitada
Sellepärast ma sinuga olen
Anna andeks
sellepärast ma sinuga olen
tormi kartuses
armastuses

Ometigi ma armastan sind enam
Võrdluses teistega armastan ma sind enam
Sa elad
Passioonis ja emotsioonis

No comments: