Sunday, September 7, 2008

Possumite öö

Ma lonkisin koju olles õllest uimane Aussie burgerist kõhu täis söönud 50 sendise jäätise ära lipsinud ning seda kõike koos sõbraga õhtu-öises melulises Melbourne´s lonkisin ma koju palju inimesi tuli vastu kõik läksid baari jooma või Hungry Jack´si Aussie burgerit sööma mida kohalikud ise ei söö sest see pole üldse hea kuid minul oli tuju hea

Lonkisin mööda tänavat ja linn elas ja
kõndisin mööda alleed ja Possum vaatas öös mulle vastu

Nad on puude otsas ja muru peal ning nad vaatavad Sulle otsa
päeval sa neid ei näe

Possum = Opossum

2 comments:

Unknown said...

wow! ma ei teadki et opossumeid lausa igapäev võib kohata iga öö wow! ja ausalt ma pole kusjuures näind yhtegi opossumit enne :P

Vidualoogia Seltsi professor said...

tead see on hea veel ägedam saaks pealkiri Possumite öö :D