Friday, July 1, 2011

Luik ja vares ja vares ja luik

5 comments:

Eveliis said...
This comment has been removed by the author.
Eveliis said...

Väga mitmesti tõlgendatav ja huvitav (taoismist inspireeritud?) pilt. Minu jaoks sümboliseeriks see kui krampliku klammerdumist igavese ilu külge. Ilu ja mitte-ilu kooseksisteerimist? (see, mis ühe jaoks kole, on teise jaoks ilus.)
Huvitav oleks teada su enda mõtteid...

Tanel Jan said...

Yep... Yin ja yang... Kuule, mulle su tolgendus meeldib. Pole ilu ilma inetuseta ja vastupidi. Ja miks me arvame, et luik on automaatselt ilus ja vares kole? Vares on ilus lind. Ehk on luik ilus, aga koleda iseloomuga? Yin ja Yang - tasakaal.

Eveliis said...

Just just, ma olen nõus, et me oleme liiga kinni nö ettekirjutatud reeglites. Miks luik peab ilus olema? Miks laupäeviti peab koristama? Miks kell 10 hommikul ei sobi veini juua? Miks...

N said...

Väga jõulise tähendusväljaga asi =)
Mulle meeldib.