Thursday, June 16, 2011

Helesinise tuleviku suunas

Tere

Minuni jõudis kiri Austraalia valitsuselt. Viimasel ajal oli hakanud peale töölt koju jõudmist pingsamalt postkastisisusse süüvima...
Ja täna jõudiski suur uudis kohale.

Dear Mr. Palgi... lühidalt austraalia keelne bürokraatlik tekst eesti keeles kokkuvõttes teatati mulle, et ma olen Partner Viisa omanik ja võin Austraalias edasi elada ja olla ja toimetada. Suurepärane uudis. Ja uudis jõudis kohale varem, palju varem. Ooteaega lubati 6-9 kuud! Aga minu vastus saabus peale 5 kuud ja kahte nädalat.

Tänan Austraalia Valitsust.

Homme varahommikul lendame Cairns'i poole, mis on 3 lennutunni kaugusel Melbourne'st. Sealt edasi 3 autosõidutunni kagusel toimub Laura põliselanike tantsufestival. Saab põnev olema. Kõik pakitud ja puha ning lendamiseks valmis. Tuhapilv ka eemaldus Melbourne'i kohalt.

Suurepärane, suurepärane. Olen võtnud välja jackpot'i !!!! :) Follow your heartbeats! TNX!

No comments: