Sunday, December 26, 2010

Jess - joulud on labi :)

Jess - joulud on labi. Saab aega hingata. Kuigi pean ytlema, et mul pole varasemalt nii stressivabasid joule olnudki. Polnud kyll stressi, aga see-eest oli rohkesti suhtlemist. Kohe nii palju, et reede ohtul tundus, et annan otsad. Joulu-eelse aja teeb suhtlusrohkeks ka fakt, et James'il on 21.synnipaev. Sel korral oli tegemist kohe suurema numbriga - 40.

Joulude kronoloogia:

19 - pyhapaev - James'i auks ohtusook Normanide perekonnaga. Selle ohtusoogi eel olin ma kyll pisut narvis, nii narvis, et ei suutnud meenutada isegi James'i ema ja kasuisa nimesid (vahel voib malu ikka taielikult alt vedada!). Aga tegelikult oli vaga tore ohtusook ja tore oli kohtuda James'i perekonnaga.

21 - teisipaev - James'i synnipaevapidu Monkey baaris.

23 - neljapaev - Viimane toopaev, mis pakkus yllatuse. Olin kyll oma tookohas tootanud vaid 2 kuud, aga sain omanikelt kingituseks Mayeri 50$ vaartuses kinkekaardi. See oli toesti yllatus. Ohtul toimus orvukeste jouluohtusook Liisa-Triinu majas. Seal oli mul vaga lobus, sest oli palju uusi inimesi, keda ma polnud varem kohanud. Igasugune uus erutab mu meeli. Hiljem suundusime ka Jeremy majja paarile joogile.

24 - reede - Nyyd oli kyll mull juba vaike pohmelus, aga ohtul tuli jouda kahele kogunemisele. Esimene oli korraldatud Jamesi endise ylemuse Dimity majas, kus toimus pizzapidu. Hiljem suundusime me veel Katrina majja BBQ-le. Sinna joudes olin ma nii vasinud, et lihtsalt ignoreerisin pidu ja suundusin 30 minutiks ylakorrusele magama. Ei joudnud enam ei syya, juua, ega suhelda.

25 - laupaev - Otsustasin saasta energiat ja mitte osaleda jouluhommikusoogil James'i isaga. Saastsin energiat lounaks Normanide perekonnaga. See oli taaskord vaga tore joululouna. James'i ema on vaga hea kokk, sest tal tuleb ju kypsetada kolmele erinevale kategooriale: Jamesi vend on vegan, meie taimetoitlased, aga siis on veel ka traditsioonilised kalkuni soojad. Usun, et pole lihtne kokku panna menyyd, mis erutaks koigi maitsemeeli.

Peale joululounat soitsime kylla ka Raili ja Remeni juurde, et anda yle kaardid ja tervitada Victoriat. Seal me ei peatnud kauaks, sest nyyd oli Jamesi kord olla ylevasinud-suhelnud.

Suundusime koju puhkama ning hiljem veetsime toreda ohtukese hoopis koduse seltskonnaga - Paul, Robert, mina, James, Daniel, Markus ja Ulf - eks ole, sarnased-gei-karvalised kogunevad ikka kokku! See oli ilus lopp jouluajale.

Monus kogemus oli ka jalutuskaik me kodulahedases kloostripargis. See oli nii inimtyhi vaid puud ja loomad. Looduses olek puhastas ka moistuse kogu sellest joulutrianglist.

Liiliad oitsesid pargis, see viis motted eestisse, sest liiliad on justkui mu ema synnipaeva lilled. Igal aastal kinkis Rongus elav vanatadi emale synnipaevaks liiliaid. Onneks oli pargis yks liiliavars murdunud ja sain selle endaga koju kaasa votta. Oitseb ja lohnab teine nyyd koogis vaasis.

2 comments:

Anonymous said...

küll on eesti kohanimed ilusad ja tekitavad minus alati igasugu kauneid mälestusi

Rõngu, Ahja, Kodavere, Tartu, Otepää, Viljandi, Kolga-Jaani, Järva-Madise...

Tanel Jan said...

Yep, eestile omased tapitahed muudavad eesti kohanimed kindlasti eriliseks. Aga ka siin on huvitavaid kohanimesid: Wagga Wagga, Ulladulla, Warnanbool, Wangaratta, Tuggeranong, Gooloogong jne :)