Saturday, August 29, 2009

Linnukesed laulavad kui hommikul toole lahen

Heia heia tervitused koigile

Pyhapeav - aratus saab olema 5.45 ja siis tuleb ohtul synnipaevale minna
Laupeav - aratus 7.45. Olin kyll vasinud, et tahtsin peale tood koju tuttu minna, aga James tuli too juurde jargi (kus ma pea 1 h yletood tegin) ja William oli ka autos ja siis ma ytlesin, et olen vasinud ja tahan koju, et minust peolooma ei ole, aga William masseeeris mu kaela ja laksin aga valja olut jooma... aga siiski olen nyyd kodus ja jaan siia, kuigi on laupaeva ohtu.
Reede - aratus 5.45. Olin kyll vasinud, aga peale tood  tahtsin peole ikka minna. Laksin koju ja tuttu (discosleep), aga siis tegi James syya ja ma pidin yles arkama ja peale sooki laksin dushi alla ja siis riietusin ja siis laksime alkopoodi ja ostsime gini, sest olin tydinud veinist ja olust ja laksime Raili ja Remenile kylla ja joime gini ja laksime peole.
Neljapeav - oli vaba paev, aga aitasin Liisi raamatupoes, hiljem jaurasime Railiga ringi ja veel hiljem Jamesiga ning hiljem veel laksime Raili ja Remeni juurde ohtusoogile ja hiljem Truck Stop Cock Monsters Partyle, kus oli tore performance printsess Diana elust.
Kolmapaev - oli vaba paev, pidin saama kokku Railiga, aga ei saanud ja siis kolasin ringi ja hiljem ohtupoole saime Justiniga kokku ja laksime koik koos Bambi peole. Sel ohtul kylastasime esimest korda Mehhikko kooki, mis oli vaga hea - meie uus lemmik.
Teisipaev - vaba paev, oli paha ilm, joonistasin ja kirjutasin. Olime imekombel kodus. 
Esmaspeav - tootasin ja siis ohtul oli me traditsiooniline kinoskaik ja kinole jargnes ohtusook.
Ja nii tagasi ja nii tagasi...  Yhesonaga iga paev olen joonud, selle vahega, et reedel join olu ja veini asemel gini. Muidu on elu tore. Linnukesed laulavad kui hommikul toole lahen ja see on tore. 

No comments: