Saturday, February 26, 2011

Kuldne valgustus


Tundsin, et kuigi oli (jätkuvalt on) stabiilne rahulik õnnelikus, ei olnud ma siiski harmoonias selle rahuliku pikalt kestnud olemisega, Kõik on hästi, aga tundisn eile, et mu vaim soovib edasi areneda, et olen jõudnud punkti, mis tuleb murda, leida endas julgus (?), soov ja tahe transformatsiooniks-muutuseks.

Et olen omandanud piisava tahte ja kannatlikkuse teenindada (teenida) sõbralikult teisi (eelkõige kliente kohvikus). Et tuleb astuda järgmisele "levelile". Ja teenida edasi.

Eile olime sõbra sünnipäeval ja üks külaline tõi sünnipäeva kingitusena kõikidele õnneküpsise. Ma sain kohe kaks tükki:)

Täna hommikul käisime taas St. Andrew'si turul. See on selline hipide, aga mitte ainult turukoht. Ma ajasin esiti sõrad vastu, et ei viitsi minna, et olen seal juba käinud jne. Aga...

Väga tore päeav oli. Sain turult prii raamatu, mida usinasti loen ja, mis mulle meeldib (arvasin esiti, et ega see ei hakka mulle meeldima, aga kutse vastu ei saanud), siis ostsin endale ühe kaelakee.

Ps! Sattusin täna juhuslikult paljajalu murule tantsima. Noh tegelikult sihilikult. Ühes pargis oli tasuta reiv ja kuigi vihma mõnusalt tibutas, läksime kohale. Kandsin plätusid ja tundsin, et pole üldse kontaktis maaga, ja muru oli nii kutsuv... Wow, ma sain nii palju energiat läbi jalataldade - see oli täielik energialaeng. Mis kestab siiani + uus kristalliga ripats + uus raamat.

Ma olen laetud :)

Ps! Ja hetkel, mil ma seda postitust kirjutan, kõlab raadiost: "Always look on the bright side of life" :)

Armastus, Rahu, Harmoonia
Armastus, Rahu, Harmoonia
We are all one in the infinite ocean of love...

----------------------------------

Veel huvitavaid juhtumisi:

James'i (meie) auto on omadega läbi, nii läbi, et mehaanik soovitas pigem uus osta. Ja pealegi sai autol otsa ka iga-aastane registreermistõend. Otsis James siis omale autot... No leidis ühe, mille hind oli 2000.- AUD, aga autol puudus paraku mingi tõend, mis maksaks omakorda kuni 600.- AUD. Sinna see idee selle autoga jäi, kuni sellel reedel helistas omanik ja ütles, et on nõus auto meile müüma 500.- AUD eest, kuna peab ise lahkuma ja tahab väga autost lahti saada. WOW - milline allahindlus! Täname! Nüüd oleme Daewoo, 1999 aasta väljalase, omanikud.

Täna võitis James läbi raadio piletid ühele kontserdile, kus esinevad tuntud bändid... Mina nende nimesid ei tea. Täname!

James'il läks tema väga vana telefon katki, nüüd on tal ka uus telefon.

James'i vana töökoht helistas talle ja pakkus lepingulist tööd kampaanias töötamaks uue looduspargi rajamise nimel selmet rajada lähedusse gaasitöötlemise tehas. Täname, ka selle võimaluse eest!

Minule on antud võimalus ametlikult töötada ning Medicare kaart. Täname!

Meil läheb koos hästi! Täname!

----------------------------------
Armastus Rahu Harmoonia - käsikäes

No comments: