Wednesday, January 12, 2011

Külalised koduaias



Vaatan praegu telekat (mida ma teen väga harva), on otsesaade Brisbanest (suuruselt kolmas linn Austraalias), kus toimub sajandi üleujutus... sõna otseses mõttes veetase tõuseb minutitega! Queenslandi osariik on juba üleujutatud (maaala suuruselt nagu Prantsusmaa ja Saksamaa kokku). Minu koduosariigile Victoriale anti selleks nädalaks samuti üleujutuste hoiatus. Suur turismiatraktsioon The Great Ocean Road juba suleti, kuna vihmade tõttu on oht maaliheteks.

Rakse on magada, kuna on selline 24h kestev troopiline niiskus...

Veevalaja ajastu on saabunud. Emake Loodus tõepoolest valitseb maailma. Lugesin Postimehest kommentaare Austraalia üleujutuste kohta. Üks kommenteeris, et miks Jumal siin inimesi selliselt karistab, et mida nad paha on teinud. No võta nüüd kinni, et mida? Keegi teab vastust?

Samas otsesaade, mida ma vaatan, filmitakse Kangaroo Pointist, mis on kõrgemal ning kust avaneb hea vaade toimuvale üleujutusele. Saatejuht kommenteeris, et inimesi koguneb kohvikusse enam, ostetakse kohvisid, jäätisekokteile, võileibu, tehakse fotosid, meeleolu on hea... Toimub kohutav looduskatastroof. Vihma sajab. Milline vaatemäng.

Tundub, et Austraalia päikeselisele suvele on sel korral vesi peale tõmmatud. Aga siiski peame me kokku hoidma ja üksteist aitama.

1 comment:

N said...

Ma arvan, et loodusel saab sellest ükskord villand ka, mis inimene tema saastamiseks teeb. Jumalast ei tea ma midagi.
Aga ma loodan, et asi siiski nii karmiks ei lähe, et teie oma kodust lahkuma peate vmt.