Monday, June 6, 2011

29

Sünnipäevagalerii õhtust hommikusse:

Kodune pidulaud peale viimaste külaliste lahkumist, pudelid ja puldid


Raili ja Remen, vana trikk, sina mind ja mina sind


Õhtusöögi külalised restoranis Mario's, silma välgutav Jaan ja suud ammutav Aaron


Remen, Raili ja Dean


Meie, Jan ja James


Robert, Paul ja Jaan


Melbourne - erinevused rikastavad (sestap mulle see linn meeldibki)


Raamatukogu peahoone, selle ees toimuvad alatasa miitingud, sel korral siis Say Yes ja minu Birthday Climax


Babylon kohvikusse lõunatama, kohvitama peale Say Yes'i


Jan ja James


See mees oli konduktor aastaid tagasi trammides, sellised nad olidki tolles ajas. Nüüd jagas ta inimestele niisama pileteid ja meene-õnnemünte. Münt sümboliseeris riiki, kuhu pead reisima. Mina sain Fiji mündi ;) Nii et järgmine reis siis Fijile :)


Peale Say Yes'i jõime salaja vahuveini, Anthony, Robert, Fredrik, Elke


Lahe bänd mu sünnipäeva auks ;)


James


Kilpkonnad kliimasoojenemise vastu


Noored revolutsionäärid


Say Yes!



Väga tore sünnipäev oli. Aitäh kõikidele sõpradele siin ja seal pool.

2 comments:

Anonymous said...

sünnipäev oli vägev! nagu külapulm!

Õnne!

:)

soovib
naaber küla rahvas
ja Helmi perega

Eveliis said...

Sa næed hea välja, sinust kiirgab rahulolu ja õnnetunnet:)
Ja hilinenud õnnesoovid ikka ka. Aga selle eest veel rohkem südamest.